Tym wpisem chciałabym rozpocząć nową serię na blogu i kanale YouTube. Popularne “What I eat in a day”, u mnie “Co jem w ciągu dnia” lub po prostu Foodbook!

Pamiętajcie, że to jest przykładowy jadłospis. Staram się zwracać uwagę na wartości odżywcze i jakość produktów, które spożywam, ale nie wpadam w panikę – wszystko musi przecież być jeszcze łatwe, szybkie i przede wszystkim smaczne! Czasami zdarza mi się wszamić burgera z sieciówki, serio. I nie jest to nic złego :D

Śniadanie

[ultimate-recipe id=”3025″ template=”default”]

Przekąska

[ultimate-recipe id=”3054″ template=”default”]

Obiad

[ultimate-recipe id=”3036″ template=”default”]

Podwieczorek

Tutaj miałam ochotę na zwykłe, średniej wielkości jabłko. Uwielbiam sobie je pokroić na małe kawałki i chrupać podczas pracy na komputerze.

Kolacja

Tym razem padło na sałatkę z tego, co miałam w lodówce. Wykorzystałam połówkę papryki, która mi została ze śniadania, dodałam pomidora, sałatę i kukurydzę z puszki, a całość polałam sosem zrobionym z łyżki jogurtu i łyżki keczupu.


Dajcie znać, jak wam się podoba nowy format i pamiętajcie, że jeśli skorzystacie z inspiracji dajcie znać tutaj, w komentarzach lub na Instagramie (@blogodynka).

0 Shares:
3 komentarzy
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać:
Więcej

Co jem w ciągu dnia? [FOODBOOK #2]

Nadszedł czas na kolejną edycję mojego Foodbooka! Mam dla was kolejne pięć przepisów na szybkie i zdrowe posiłki, które dostarczą wam energii na cały dzień.